kembara puisi

helo semua.... hari ni saya nak menceritakan yang saya telah terpilih 20 terbaik negeri melaka bagi kem bahasa tahun lepas... sehubungan dengan itu saya telah dijemput untuk mengikuti kembara puisi di negeri 9.tak sabar rasanya nak pergi. nanti saya dikehendaki menyiapkan 3 karya yang berunsur kemerdekaan. nanti kalau puisi tu dah siap saya tunjuk ok...lagi satu saya ade buatkan blog untuk my best friends, amira... ni blog die.www.amira-diary.blogspot.com bukalah tapi dia belum tulis ape2 n3 lagi... biasalah.. dia setiap ari sabtu n ahad je boleh buka komputer. Saya jugak tak lupa nak bagitahu korang yang duit hasil kemenangan sahibba saya tu saya beli mp3... memang best. ok,bye!!

*p/s: dah tengok dah cerita syurga cinta. cerita die memang sedih tapi best..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog