durian runtuh

assalammualaikum...
hari ni saya nak berkongsi cerita dengan korang sumer...cerita dia macam ni...

Hari tu, mase kat sk, saye tengah belajar. Tiba-tiba je, ade sorang cikgu ni panggil saye.. saye pon pegi lah kat pejabat. Tiba-tiba je, cikgu tu cakap hari ni saye ade pertandingan sahibba. saya punyelah terperanjatShocked 1 sebab saye tak buat ape-ape persiapan pun. So saya bertenang and terus pergi ke tempat pertandingan itu...

Lawan dapat pulak no. 1. saya betul-betul tak sangka. mungkin itu berkat sebab saye puasa kot... nak tau tak hadiah die ape?? hadiah dia..... sahibba dengan wang tunai sebanyak 200 ringgitRoll... banyakkan...

so.. sekarang ni saye nak mintak pendapat korang. kalau korang dapat duit sebanyak 200 tu ape korang nak buat.. belanja ke simpan? korang boleh balas kat gambar diary tu tau!!! bye...

p/s: kalau nak tengok gambar saye, belilah buku dewan bahasa..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog