a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Ahad, 5 Julai 2009
durian runtuh

assalammualaikum...
hari ni saya nak berkongsi cerita dengan korang sumer...cerita dia macam ni...

Hari tu, mase kat sk, saye tengah belajar. Tiba-tiba je, ade sorang cikgu ni panggil saye.. saye pon pegi lah kat pejabat. Tiba-tiba je, cikgu tu cakap hari ni saye ade pertandingan sahibba. saya punyelah terperanjatShocked 1 sebab saye tak buat ape-ape persiapan pun. So saya bertenang and terus pergi ke tempat pertandingan itu...

Lawan dapat pulak no. 1. saya betul-betul tak sangka. mungkin itu berkat sebab saye puasa kot... nak tau tak hadiah die ape?? hadiah dia..... sahibba dengan wang tunai sebanyak 200 ringgitRoll... banyakkan...

so.. sekarang ni saye nak mintak pendapat korang. kalau korang dapat duit sebanyak 200 tu ape korang nak buat.. belanja ke simpan? korang boleh balas kat gambar diary tu tau!!! bye...

p/s: kalau nak tengok gambar saye, belilah buku dewan bahasa..



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.