a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Isnin, 4 Mei 2009
pertandingan pidato..

salam semua...
sorry sebab dah lama x 0n9... nak tau x sebab ape??? sebab baru-baru ni saya ada lawan pidato peringkat negeri.. saya telah dapat no.3... hehehe bangga giler!! sebab tu la saya dah lama x 0n9.. tambahan pula saya tengah sibuk nak UPSR kan... hari ni merupakan hari yang paling teruk buat saya.. ini adalah kerana perang dunia ke-2 telah berlaku antara saya dan kawan saya... sebab berlakunye pergaduhan ini terpaksa di rahsiakan atas sebab-sebab tertentu... ok lah saya nak tengok af ni... minta-mintak la aril masuk balik... hahahaha... ok, bye!!!


About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.