JBM GROUP

Salam...ok hari ni saya akan menceritakan tentang group yang terdapat dalam kelas saya... yang pertama sekali saya gelar group ini, jejaka belagak macho. Diarong suma ni memang belagak macho, tapi hancor.... jangan marah eh.... yang terdiri dalam group ni ialah syahzani,nick,tarmili dan afiq aiman..
1.Syahzani, atau Syah.. dia ni tak lah brapa berlagak macho tapi control macho... he..he..he... dia ni bakal jadi ketua pengawas di sekolah kita orang.. dia ni boleh tahan pandai jugak... walaupun mempunyai mulut yang bising...
2.nick,dia ni memang ego... dia ahli bola tampar..dia ni mempunyai mulut yang celupar sikit.. walaupun camtu dia tetap menjadi kegilaan di sekolah saya (x termasuk saya)dia ni memang berlagak macho..
3.Tarmili atau Mili. dia juga ahli bola tampar..dia ni minat pada sorang budak bernama Haziah.walaupun macam tu dia tetap tak mengaku...hai....dia jugak pengawas sekolah seperti Syah dan Nick.
4.Afiq Aiman bin Rosli seorang pengawas kebersihan... dia ni memang rapat dengan Syah.. kalau nak cari dia kena cari Syah...

oklah sampai di sini saja catatan saya untuk kali ini... jangan marah ye.., Syah,Nick,Mili dan Afiq...MyEm0.Com

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog